Yasemin34 evet Dr i işlemi yaptı bana da, çok iyi geldi ama maalesef ağzında 1 saat tutamadım bu işlemlerde aşırı midem bulanıyor ve öğürme refleksi istemeden sürekli oluyor. O zaman herşey yolunda iyileşiyor demişti. Evet benim de aft olmuş gibi. Hayır bir dişim daha var benim ama onu çektirmek değil kanal istiyorum işte korkuyorum gerçekten dış çok zor bişi. Çok geçmiş olsun size de 😔