melikeozdemircaprak Merhaba canım anneler💞 ben doğum yapalı 3.5 ay oldu bebeğimi de emziriyorum çabuk kilo veririm diye düşünürken hala göbeğim gitmedi ben mi acele ediyorum yoksa olması gereken bu mu?
_caglabebek melikeozdemircaprak kisideb kisiye degisiyor bu bende o aylarda bu konuda endiseliydim kilo vermem durmustu dogumda verdigimle kalmistim 12 aya bi geldim bi anda eski halime dondum hamile kalmadan onceki kiloma hafif gobek var ama eskiye gore okadarida normal