Merhabalar herkese. Oğlusum 15 aylık olacak ama yaşına girdiğinden beri bir haller oldu kuzuma. Sürekli ağlama memnuniyetsizlik sürekli kucak isteği oyuncaklarla ilgilenmeme dikkatin hemen dağılması. Günümüz ağlamayla başlıyor ağlamayla bitiyor. Tüketti beni ağlamaları. Sizde de durumlar böyle mi ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Teşekkür ederim şimdiden.