Herkese merhabalar, 3 aylık bebegim var tek göğsümden süt geldiği için artık yeterli olmuyor bende dört saatte bir 120 cc sma mama vermeye başladım aralarda da göğsümden geldiği kadar emiyor fakat yine de doymuyor gibi elleri sürekli ağzında sürekli birseyler yeme isteğinde aralarda emdiği için mamayi çoğaltıp çoğaltmamak konusunda çok kararszm ne yapmalıyım sizce ??