sekiz Neden olur? Başına gelen var mi? Bir de kaşınti hep aynı bölgede, biraz ustte kalıyor yani. Travazol falan sürünce daha da artıyor
Lisabh sekiz belki mantar vardır canım. Bende hamileyken vardı özellikle gece kaşınıyodu dediğin gibi