Arkadaşlar bir bakar mısınız? Oğlum 11 buçuk aylık 3 gündür hic bir şekilde mama veremiyorum. Aptamil kullanıyorum Kilosu da öyle yüksek olan bir bebek değil o yüzden kesmek istemiyordum ama ne yapacağımı bilemiyorum zaten en baştan beri mamayı seven bir bebek de değildi. Zaten üç haftadır gece hic bir şekilde uyandığında mama iciremedim su verdiğimde icti o yüzden gece maması bitti. Gündüz bari vermek istiyorum aptamilin o kaşık mamalarından aldım mama ile karıştırıp vermek için ama bazen yiyor bazen yemiyor. 11 aylıkken mama kesilirse sorun olur mu ? Yardımcı olun lütfen