ilkannelik_30 Uyudu şimdi gece rahat geçer inşallah yarın daha mı fena olur acaba of stresliyim biraz
Rdn ilkannelik_30 bizde 4. Aynoldık emin ol daha iyi olacak azıcık merhem sürerken acır sıcakmsuya oturursa daha cabuk iyileşir Calpoş verdiniz mi bizde ilk gece az ateş olmuştu