1bucuk yaşında oğlum var memeye çok düşkün sürekli emiyor bende sanırım buna bağlı olarak çok fazla açlık çekiyorum daha doğum kilolarını veremedim bile birde saat 9 dan sonra acıkma krizi oluyor vermem gereken 15 kılo var sizde emziriyorsunuz diye açlık yaşıyor musunuz benım gibi ve gece açlığına ne önerirsiniz