Melissadgnn Merhaba hanımlar altınla ilgili bir bilgim yok eşim kendime 12 13 bin lira lık bişey almam için para verdi altınlsrımı 2 aylık evliyken borçlara vetşdm şimdide değer kaybetmeyen birşey istiyorum ne almalıyım kullanabileceğim
Prensesannesi38 Melissadgnn kibrit çöpü bilezik alabilirsin 10 gram tanesi 10 bin civarı ediyor üstünede 1 çeyrek alırsın zarar etmezsin
1Beybiletto Melissadgnn adana burma bilezik 🤑 tabi şuanda biraz zor para üstüne koyma şansınız varsa düşünün derim 🙃
asel_asya61 Melissadgnn bilezik için miktar yetersiz yani çok ince olur. Gram ya da çeyrek olarak değerlendirebilirsiniz ama kesinlikle altın yapın para olarak gün geçtikçe değer kaybeder
Bebegim_28 Melissadgnn param olsa çeyrekli bileklik alırım sanırım çok beğeniyorum hem kullanabileceğim bişey hem yatırımlık
Bebegim_28 Melissadgnn eşiniz öğretmen mi 🤭eşim de öğretmen 12 bin TL promosyon aldı 😁 ondan dikkatimi çekti