oglumuz01 4 aylık bebeğim 1 aydır çok doluydu. Hırıl hırıl daha yeni aspiratör aldım çok çıktı içinden ama hala hırıltısı devam ediyor yaptıkça mı düzelecek. Ama çok mutlu oldum o kadar çıkınca ama hepsi çıkmadı kurumuş mu acaba
eylul19 oglumuz01 kurumustur bırıkmıstır.keske bu zamana kdr beklemeseydınız.gunde 3-4 kere yapabılırsınız .bırde burun damlaları var zararsız ondan alın damlatın burnuna ıyıce yumusasın
Aryakus28 oglumuz01 Şırıngayla yıkayın 2 kere serum fizgoniğide istedgnz kadar yapablrsnz saf su içindeki korkmayın havalardan sıcaklardan benim kızımda öyle şuanda.
Birberenannesi oglumuz01 serum fizyolojik sıkın sonra aspiratmrle temizleyin daha çok temizlenecektir. Ben her gün yapıyorum bebeğime her günde çıkıyo
Parkays oglumuz01 banyo yaptirin ve akabinde hemen aspiratorle temizlediginizdede cikiyor. Hergun en Az 1 kez yapmaya calisin. Zaten zamanla duzelecegini goreceksiniz. Lakin Suna dikkat edin. Bebeginizde geniz akintisi var mi? Varsa bir doktora gorunmek gerekebilir cigerlerine inmeden…
oglumuz01 eylul19 evet ya çok pişmanım pompalı gibi olan var bende ona gelmeyince aspiratörü de yeni keşfettim
oglumuz01 Aryakus28 ben 1 aydır tıkalı burnu temizlemiyorum kendime çok kızgınım normal pompa gibi olan vardı bende aspiratör alınca o kadar mukus görünce şok oldum
Aryakus28 oglumuz01 videoları var nette büyük normal bildiğimiz serum alıyorsunuz bide şırınga içine 5 ml çekiyorsunuz yan yatırıp burnunun bi deliğinden hızlıca sıkıyorsunuz diğerinden sümüklü bir şekilde çıkar su zaten sonra yüz üstü çevirip kucağında sırtına vuruyorsunuz aynı işlemi diğer burun deliğinede yapyrsnz daha faydalı bazen aspiratöre tam gelmiyor.
06082020 oglumuz01 günde bi kac kere serum fizyolojik sıkıp iyice çekip temizleyin nefes alamadikca uyumaz emmez canm
EkiminAnnesi oglumuz01 serum fizyolojik ve damla kullanabilirsiniz düzelir. Gün içinde 3-4 kez tekrarlayın. Bir de soğanı ikiye kesip karanfil bastırabilirsiniz yakınında bulundurun faydası var diye okumuştum. Yastığına çarşafına damlatabileceğiniz cold mix var bir de araştırın ben kullanmadım da görmüştüm
oglumuz01 06082020 emmiyor ya çok doğru uykuda da çok zorlanıyor bugün ilk defa kullandım ama hepsini temizlemedi kurumuş galiba nasıl bitecek 😑
06082020 oglumuz01 serum fizyolojik sıktiktan sonra hemen temizlenince zamanla açılır bende bebeğime geceleri 2 3 defa kullanıyordum
Eliz-G19 Burun deliklerine bir miktar tereyağ koyun gündüzleri yüzüstü yatırın o burnunu sürdükçe hapşurdukça çıkar üzerine de banyo yaptırın oh mis gibi çıkar ne var ne yok😀 ben her tıkandığında öyle yaparım çok etkili oluyor siz de deneyin isterseniz
Sinemmm oglumuz01 geçmiş olsun. Bende oğlumu bugün KBB doktoruna götürdüm. Dediğiniz gibi bende de pompa gibi olan aspiratörden vardı. Dr onların yetersiz kaldığını söyledi. Küçük yaş grubu için sağlıklı olan ve işe yarayan aspiratörün ağızla çekilen olduğunu söyledi. 😔 Hırıltı duydukça temizle dedi. Ama eğer hırıltı yok ama zor nefes alıyorsa günümüz sorunu geniz eti 🥴
2cocukluanne222 oglumuz01 2 yaşını geçti hala burnunun doluluğu gitmedi temizle sürekli canim serum fizyolojik ile
AloneMom oglumuz01 sterimar Nez bouche bebekler için pembe balinali olan sprey var.ondan sikip biraz bekleyip aspiratör ile temizliyorum ben kızımın burnunu.cok güzel aciliyor. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz.Gecmis olsun