Kızlar merhaba çocukluğum hep ayvalıkta sarımsaklıda geçti hep Ağustos, Temmuz ayında gittik. Bu sene eşim tatile gidelim Ayvalık olsun dedi hem çok özledim oralar hemde çoçukluğumun geçtiği yere eşim ve bebeğimle gitmiş olacağım fakat şöyle bi sorunumuz var biz eylül 15 den sonra gitmeyi düşünüyoruz acaba o ayda soğuk olur mu deniz ? Çünkü sarımsaklıda Ağustos ayında bile serin olurdu şimdi nasıl bilmiyorum ama ?
Ona göre yer ayırtacağız soğuk olır derlerse farklı yer düşüneceğiZ