Arkadaşlar merhaba bebeğim 5.5 ayın içinde ve sürekli ek gıdalarla ilgili okumalar ve araştırmalar yapıyorum fakat siz annelerden de ek gıda geçiş tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı bekliyorum çünkü sizin fikirleriniz benim için çok önemli. 6. Ayda neler verilmeli ilk sebze ve meyve öneriliyor fakat yoğurtta verilmeli deniliyor bir kitap farklı söylüyor diğer kitap farklı. Sizler neler ile başladınız ? Şimdiden önerileriniz ve paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum iyi ki varsınız happy kids anneleri 🙏❤️