Bebeğim 69 günlük 2. Ay aşısı olduk bir koluna iki tane de bacaklarına sabahtan akşama kadar bişey yoktu akşama doğru ateşi bir 37.5 i buldu sonra 36 ya düşüyor bir düşüp yükseliyor ve burası aşırı sıcak sıcaklardan da olabilir diye düşünüyoruz ve calpol ateş düşürücü veriyorum verdiğim gibi kusuyor böyle yaşayan varmı yada başka bir önerisi olan