Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim bugün doktora gittim kontrole ve 2. Gebelik 1. Si isteğe bağlı sezeryan olmustu.Daha önce sezeryan olduğum icin bebek bilmem nereye dikiş yerine yakın bi yere yerleşmişse hamileliğe son verilirmiş (doktor böyle dedi)bu sebeple alttan muayene edecem dedi çok şaşırdım istemiyorsan çıkarsın dışarı dedi kötü bi gün geçirdim daha önce basına gelen oldu mu yani 2.-3. Sezeryan olacağı icin böyle alttan muayene edildiniz mi