ebru1104 evdeyken sadece zıbınla durabılır.ben oyle yaptım dogdugundan ıtıbaren bebek hemsıresı de öyle demıstı.ılk zamanlar dısarı cıkarken sadce uzun gıydırmıstım.bebekler usumez kolay kolay.asıl sıcakta sıvı kaybı olur ,ısılık olur .kılo kaybıda olur terledıgı ıcjn