İşe başlicam pazartesi günü 8 - 6 çalışma saatleri ve oğlumda Eylül de kreşe başlıcak 3 yaşında. Endişelerim kaygılarım var, çalışan anneler siz nasıl yapıyorsunuz çalışma saatleriniz nasıl çocuğu kreşe giden var mı, bana biraz bilgi verirseniz çok sevinirim 🤗