prenses_we_prens_annesii Merhaba neler kızım bugün 6 aylık oldu ufaktan emeklemeye başladı Ama halılar ister istemez naylon yerlerdesiniz parke dizini acıtır diye düşünüyorum yani kullandığınız memnun kaldığınız emekleme dizliği varsa markasını linkini atarsanız çok memnun olurum veya başka bir çözüm bulan bazı yorumlar emekleme diziyi işe yaramadı diyor da tecrübeli anneler lütfen cevap bekliyorum şimdiden teşekkür ederim🌸
Aselimmm3434 prenses_we_prens_annesii bende çok üzülüyorum dizleri parkeye gelince hep halinin üstüne alıyorum ama geziyo kızım da işte ne yapsam bilemedim dizlik varmış demek bi bakayım bende
prenses_we_prens_annesii TheBaby Ya ne biliyim bizim halılar birtık naylon olsa değiştiremiyorum bu ara ben de diyorum dizi acımaz mı havalar da sıcak evimiz çok sıcak terleme naylonm su derken hani dizi çok hafif kararmış normale göre ben de diyorum acımıyor mu acaba Anne yüreği belki de bilemedim ki
prenses_we_prens_annesii Aselimmm3434 Ya evet var var da canım ebebek uygulamasından baktım yorumlar kötü yani ben de diyorum boşa gidecekse geneli dar diyor bacağından geçmiyor biri diyor kaydırıyor ben de buraya sormak istedim tecrübeli annelere sen de bir bak güzel yorumunu bulursan bana da atarsan sevinirim model
prenses_we_prens_annesii AngelMotherr Ya sitesinde birkaç marka gördüm de bazi anneler Yorumlarda iyi değil bacağı sıkıyor geçmiyor veya kayıyor işte dizlik sayesinde diyen olmuş o yüzden link atar mısınız size aldınız kullandınız mı hangisinden memnun kaldınız atarsanız çok sevinirim
serebro prenses_we_prens_annesii zamanında almıştım hiçbir işe yaramıyor kayıyor vs akışına bırakın ya birsey olmuyor biraz kullandık baktım olmuyor saldım bir sorun yasamadim
ftsdmrhn Bende almıştım ama hep kaydı, ve yaz için çok kalın. Kararıyor vuruyor çarpıyor ama bir süre sonra geciyor, hiç almayın bosuna
ftsdmrhn prenses_we_prens_annesii ya benimki 3 ay boyunca süründü. Bildiğiniz asker gibi dizleriyle sürünerek gitti her yere ama dizinde bişey yok.