Prensesannesi38 Bende varım canım. Zor da kelimemi ya aşşırı zor bir de benim kızım çok yaramaz değildir ama çok mızmız ve asla tek başına oyalanmayan bir bebek . 19 aylık bu arada . Sürekli onu nasıl oyalayacağım , bugün ne yiyecek , gelişimine nasıl katkıda bulunurum diye düşüne düşüne kafayı yiyeceğim . Ekstra bir de ev işleri yok mu ev işlerinden de nefret ediyorum. Kızzz iyi ki açmışsın bu postu azıcık içimi döktüm .