Bilen bilir 2 gündür ateşi 39 dan düşmüyordu şükür bu gün biraz daha iyi doktora gittik serum için damar bulamadılar çocuğum delim değişik oldu geri eve geldik kaç güne geçer bu huzursuzluk gece tüm gün nöbet tutuyorum başında ateşi çıkarda göremem diye çok yorgun düştük geçirenler ne zaman gidiyor bu bela