Ebruli12 bebeginizin canı yanmasın istiyorsunuz sizi çok iyi anlıyorum fakat bu dusuncenizde doğru olmayabilir. Bazı şeyler için geç kalırsanız sonra üzülürsünüz. Cocuk Bu şekilde de acı çekiyor zaten. O apse çıkarması da hiç kolay değil. Kim bilir ne kadar canı yanıyor. Siz Bi kere kan aldirmamak icin onun canını aylarca yakmış oluyorsunuz belkide. Bence 1 yaşını falan beklemeyin gidin güzel Bi muayne olun. Yazık çocuğa. En azından daha fazla geç olmadan tedavisi yapilir belki. Size şunu söyleyeyim bizde 4 aylıktan beri bununla uğraşıyoruz Bi keresinde hiç unutmam kan alırken 7 kere denediler kan almak için. Nasıl icim acıdı anlatamam ama onun iyiliği için bu gerekliydi mecbur yaptık. Hala da yapıyoruz. 2 yaşına girdi 4 Ayda bir kan verip degerlerine baktiruyrouz. En azından insanın içi rahat ediyor. Sizde Bi oturup düşünün derim. Bu şekilde geciktirmeniz hiç doğru değil. Allah korusun bağırsaklarına bile hasar verebilir