Merhaba hanımlar bebeğim 8 gün önce dünyaya geldi o günden beri yoğun bakımda bugün doktoruyla görüştük SVT (supraventriküler taşikardi) olduğunu söyledi kalpte fazladan kısa devreye sebep olan bi kas yüzünden oluyormuş bu 3-4 yaşına kadar ilaç ile kontrol altında tutuluyor sonra da ufak bi işlemle tamamen iyileştiriliyormuş ama duyduğumdan beri toparlanamıyorum eşimde bende resmen yıkıldık tedavisi olan bişey ama bilmiyorum çok üzgünüm başına böyle bişey gelen var mı ? Varsa şayet ataklarda nasıl sakin kaldınız neler yaptınız ? Psikolojik olarak nasıl güçlü olabildiniz ya da çok karmaşık duygular içindeyim