KEREM0000000 glcndmr2 benim bebeğim de kakasını zor yapmıştı ama kaçıncı gün rahatladığını tam hatırlamıyorum. Ne zaman yapıldı aşısı
glcndmr2 Ben bi kaç kişiden duymuştum ama benim bebemde biraz ters kabız oldu doktora gitmeli miyim bir kaç gün beklemeli miyim bilemedim
glcndmr2 Dün yaptırdık normalde en az 5 6 kez yapardı bugün hala hiç yapmadı çok zorluyor ama yapamıyor kendiliğinden mi geçmişti sizinki sadece anne sütü alıyor
Biran rota yaptırmıştık doktorumuz rota alerjik bebeklerde bağırsak tıkanıkların yol açabiliyor demişti ama bilemedim biz de yapmamıştı bir şey