Ygzpri Anneler bu gün sabah oğlum 2. Ay aşılarını oldu gündüz 37.4 dü geçmedi ateşi gece başında beklemelimiyin uyumalımıyım bilemedim gece ateşlene bilir mi acaba ?
AlyaMiraTy Ygzpri ateşi normal, zaten iki saatte bir kalkıyorsundur emzirmeye o zamanlarda sürekli ateşini kontrol et 38 e çıkarsa calpol verebilirsin
nilesea Ygzpri sanmam ateşlenseydi şimdiye kadar olurdu bence, yine de 2-3 saat arayla alarm kurun içiniz rahat etsin.
Rdn Ygzpri ben 2 -3 saatte bir bebeğim genelde ateşlenmiyor ama sizin öyle bi durumunjz varsa sawt başı kurun