egeveannesi1 Yeni doğum yaptiysaniz 2 saatte bir beslemeniz gerek. Benim size tavsiyem ilk emzirin bekleyin bir süre baktınız gazı yok altı temiz ağlıyorsa doymamistir o zaman mama verin elinizden geldiğince emzirmeye çalışın sütünüz artsın ve süt arttırıcı Damla var ise yariyormus öyle duydum bestlak mutlaka alın için olur mu 🌸