Vldnkrgl Kızlar 11 aylık bebeğim var söylediklerimi tekrar etmiyor çok fazla kendi istediğini yapıyor benim dediklerimi yapmıyor inatçı biraz bay bay alkış ve aloyu yapıyo ama çok zor öğreniyo normal mi bilmiyorum sizinkiler napıyo ?
ogrtmnanneee Vldnkrgl benimki de 11 aylık alkış yapıyor arada ama bay bay yapmıyor anne dede diyor başka kelimesi yok emeklemedi emeklemeye de niyeti yok kolundan tutunca yürüyor bırakınca düşüyor dengeyi henüz sağlayamadı. Tutunup kalkma da yok henüz
nilufer19 Vldnkrgl 11 aylıkken kızım baybay alkış gel gel yapıyordu köpek kuş sesleri çıkarıyodu baba anne demeye yeni başlamıştı bide bebek görünce bebe diyordu başka kelimesi yoktu emeklemeye 10.5 aylıkken başlamışdı ama oyuncaklarla pek oynamıyordu bir iki bakıp sonr hemen fırlatıp atıyordu ev keşfi daha çok ilgisini çekiyodu şimdi 14 aylık olmak üzere daha uzun süre ve bilinçli şekilde oyuncaklarla oynamaya başladı:)
Vldnkrgl Kızım emekliyor , koltuklara tutunup kalkıyor sıralıyo yürüyo koltuk boyunca hatta duvarlara tutunmaya çalışıyor. Alkış, bay bay , alo yapıyor. Ama bu instada ki anneler ve bebeklerimin yaptıklarını görünce kendimi yetersiz hissediyorum ya