Kızım da yaptırdım hastanede yaptırmıştım gerekli bir aşımı bence evet sonuçta ishalden bazı bebekler ölümle sonuçlanıyor 6,5 yıl önce olmuştu kızım geçen ay 2 aylık oğluma da yaptırdım doktor 3 doz olucak dedi kızımda 2 dozdu 3 doz oldu için 2 aylıkken verem asısının olduğu gün yapıldı 3 aylık 4 aylıkken diğer dozları yine olucak hastanede vurdurdum yoksa eczaneden alıp kendiniz sağlık ocağında yapılıyor