2 ay 3 günlük bebeğim var başından beridir mama meme gidiyoruz ama 2 haftadır Biberon dan mama içmiyor sagip içine koydum yine icmedi birde meme de emerken savaş veriyor sürekli ağlıyor gündüz uyumuyor uykusuzluktan diyorum ama sürekli böyle var mi benim gibi olan?