yinehamile35 Anlaşmalı ya da çekişmeli dava tatil bitene kadar açılamaz mı ? Bugün öyle bir duyum aldım da internetten baktım evet adli tatil ama hangi işleri yapmadıklarını anlayamadım🤔
Hazalperisi yinehamile35 açılmıyor dün selin ciğerci ve Gökhan çıra açıklama yaptılar. Adli tatilde oldukları için eylüle kalmış sanırım.
Zeynep8181 yinehamile35 bildiğim kadarıyla adli tatilde sadece İdare Mahkelemeleri çalışmaya devam ediyor. Diğer tüm mahkemeler tatilde..
kenankaan yinehamile35 açılıyor. Anlaşmalı da açılır çekilmeli de açılır. Tensip düzenleniyor, duruşma günü yeni adli yıla verilir sadece
yinehamile35 kenankaan gerçekten mi herkes açılmıyor demiş ama yani dilekçe verilse alcaklar işleme gircek duruşma tarihi de tatilden sonra bir gün olcak öyle mi ?
kenankaan yinehamile35 evet. Açılıyor dilekçe verebilirsiniz. Adli tatil bile olsa her mahkemede nöbetçi kalan hakimler/savcılar var. Adliye personeli ise full kadro çalışıyor
kenankaan yinehamile35 herkes açılmıyor demiş, kendileri adliyede mi çalışıyor acaba? Ben adliyedeyim benden iyi mi bilecekler
calikusuu yinehamile35 Ya aklıma araba felan geldi sen miydin o 😅 daha önce boşanacağım diyip ikinci çocuğu yapmıştınız aman dikkat diyeyim. Şaka bir yana sorun ne ?