Kızlar on buçuk aylık oğlum var. Normalde gamzesi yoktu yani 10 aydır yoktu ve eminim cnku hep gamzeli bir bebegm olsun istemistm hep var mı diye bakardım ama yoktu. 10. Ayına girdi oğlumun iki yanagnda da gamze çıktı şaka givi gerçekten
Ama olmadığına emindim nasıl oldu anlamadım. Bebegm baya bi tombik bir bebekti ondan mı hiç anlamadm acaba şuan baya zayıfladı.
Ama hep güleç yüzlü idi yani güldüğünde illa belli olmaz mıydı ??