Orkidemm bugun 4.ay aşılarımız vardı. Muayene esnasında doktor kızımın genital bolgesinde vajinal giristeki bir zar vardi resmen gozumun onunde açtı ama tam kapali degildi. Bu aya kadar hicbir dr kontrol saglamadi. Bazilarinin çiş yapmamasının sebebi bu dedi. Bizim yoktu oyle bir sorun gercide. Bu yüzden iyiki doktorumu degismisim diyorum. Bu 3.doktorum. Florya Medicalpark hastahanesinde Muhammet beyden cok memnun kaldik. Cok ilgiydi. Yine normal kontrol diye gittik neyle karsilastik. Sizde kontrol edin. Yapisiklik varmi. Acabilirsiniz dikkatli olun.
Pamukseker_Annesi Orkidemm Bende kızımı muhammet hocaya götryorum 2bck aylık oldu her gittiğimizde çok ilgili.kKızım ateslenmişti Gecenin bir yarısında bile gönderdiğim mesaja karşılık verdi çok degerli bi doktor
Deletedmom277 Orkidemm Muhammet bey çok iyi bir doktordur. Ben Medicalpark florya da doğum yaptım. Bebeğim yoğun bakımda kalınca Hayrettin beydi doktoru. Bizde hep ona devam ettik. Ama hiç genital bölgesine bakmazdı. Kendi doktorumuz olmayınca Muhammet beye randevu aldık ve o bakmıştı Allah’tan yoktu öyle bir durum. Ama çok ilgili ve rahatlatıcı konuşmaları var. Bir de benim memlekette ki kendi çocuk doktorum bakıyordu genital bölgesine. Bizim başımızdan da geçti vajinal yapışıklık. Geçmiş olsun
Handiko Orkidemm canım muayenesi ne kadar pahalı bir hastane mi ben de götürmeyi düşünüyorum da oraya
yaseminnduru Orkidemm benim doktorum ilk muayenede söylemişti zaten göstermişti her gün 1 kez parmaklarınızla hafif açtırın yanlardan içine dokunmadan yapışmasını önlemek için 7,5 aylık olduk sorun yaşamadık. Doktorunuz uyarmalıydı yapışıklık olunca açana kadar Bebekler çok ağlıyor demişti
Orkidemm Deletedmom277 bende bahcelievler medicalpark ta dogum yaptim ama cocuk dr memnun kalmadım 3 kere degistim.
Handiko Deletedmom277 canım muayenesi ne kadar pahalı bir hastane mi ben de götürmeyi düşünüyorum da oraya
Orkidemm Handiko hayatim benim ozel saglik sigortam var. Inan ucreti nedir bilmiyorm ucretsiz muayenelerim benim. Doğumumu da karsilamisti. Ama arayip öğrenebilirsin.
Deletedmom277 Handiko ben gittiğimde 100 tl’ydi şimdi ne kadar bilmiyorum. Arkadaş güncel fiyatı söyler size @Orkidemm
Orkidemm Ebru_91 bu vajinal girişinde zaten ikiye acip bakarsan anlarsin varsa. Sogukkanli ol varsa aglamadi benim kizim. 1 haftada 2 3 kez ayir dedi yapisiklik olmasin diye.
Orkidemm yaseminnduru evet ilk 2 doktorda bakmadi hemde bayan doktor. Bu dr da bakmasaydi belki iyice yapışık olacak cisini yapamayacakti enfeksiyon olcakti
Ebru_91 Orkidemm cok tesekkurler bende baktim kenarlari hafif beyaz gibi ben pisik kreminden oyle saniyordum. Ama doktorumuza da sorcam tekrar
Deletedmom378 Orkidemm vajinal giriş mi nasıl anlaşılıyor ya anlamadım ben dr da hiç bakmadı iç dudak kısmında klitoris dediğimiz şeyin diplerinde beyaz şeyler oluyor o kısım mi yoksa bildiğimiz o girişte ki yer mi
Damlas Orkidemm bizde de ara kısımlar beyaz bişeyler dolmuştu. Bunun için doktora götürdüm temizleme,su dök dedi. Bayan doktora gittiğimizde o gördü , hemen temizledi. Sert temizleyince janama oldu. Acaba bizim de mi yapışıktı , . Kana
Orkidemm Damlas dediginiz büyük ihtimal ic dudak kisimda krem kalıntıları. Krem kullanmayin oyle cok cok. Arada sürün. Sizde temizleyebilirsiniz ama cok birikmemesine ozen gosterin.
Zumraderya Damlas ben de niveanin pişik kremini kullanmıştım ilk 1-2, hafta kullanmaz olaydım dudak içlerine dolmuş hep beyaz beyaz..pamuğu ıslatıp temizledim o kadar zor çıktı ki. iyi oldu ilk önce çizgi gibiydi şimdi şeklini aldı.
Dnzkizi Orkidemm aynisi bizde de oldu ben internetten arastirdim ne olduguna sonra saglik ocagina ebeue gosterdim ilkdefa gormus gibiydi hastaneye doktora gosterin ben bisey yapamam dedi. Evde kulak pamuguna vazeln surdum az bi dokunmayla acildi. Gitgitde tamamen kapaniyordu az daha bekleseydim cis yapamcak halde geliyordu. Suan tekrar basladi ufaktan. Islak mendiller pisik kremleri yapiyormus
Orkidemm Dnzkizi ben yaklasik 2 aydir krem sürmüyorum yaz olduğu halde. Islak mendil mecbur kullanniyorm ama her alt degisiminde degil kaka yaptığı zaman. Zaten hergun yıkıyorum. 2 yasina kadar açık olsada yapısma durumu olurmus. Takip etmeli
Ebru_91 Orkidemm evet evet baktim acik o zar gibi yer bugun hatta doktora da goturduk cok hafif bir yapisiklik var her gun altini actiginda masaj yapar gibi ac kapa yap bidaki kontrolde tekrar bakarız dedi
Orkidemm Devushka ne guzel valla. Iate diyorum yandr gerçekten cok önemli. Eşim diyor daha lac dr degisecegiz ya ama inanin elektrik meseleside önemli. Ve bayan doktordu 2side. Simdi erkek ama cok memnun kaldim.
Devushka Orkidemm bizim dr umuzda erkek bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama bayan dr ları sevmiyorum her alanda