GamzeDurmus
Bebeğiniz yenidoğansa istediği zaman verebilirsiniz 2 saat beklemenize gerek yok. Ben öyle bir kural koymamıştım kendime yani ilk 10 gündüz zor uyandırıyordum zorla veriyordum ama geceleri yarım saatte bir saatte bir emmek istiyordu daha sonra bu düzene girdi düzen dediysem gündüzleri de rahat bir şekilde emmeye başlamıştı. Gündüzleri de bir saat veya bir buçuk saate bir emziriyordum ilk ay öyle istiyodu çünkü gece de iki bazen iki buçuk saatte bir uyanıyordu. 2,5 aylıkken sadece meme reddi oldu 2 hafta sürdü ondan sonra yine kendi istediği aralıklarla emziriyordum. Çünkü anne sütü çabuk sindirilen bir şey ek gıdaya geçene kadar 2 en fazla 2,5 saatte bir emzirilmeli mama olsa tamam bu süre biraz daha uzayabilir. Ama dediğim gibi anne sütü çabuk sindiriliyor bebek sadece anne sütü alıyorsa istediği zaman emzirilimeli. Tabii hazmetmesi açısından biraz beklenir.