Sebu Kızlar merhaba salı günü kontrole gittim idrarda protein kaçağı gördü doktorum ve acil sezeryanla bebeği aldık 38+3te ama bugün 3. Gün olmasına rağmen sütüm gelmiyor. Kızımda sarılık başladı mama veriyoruz iki gündür. Bol su komposto falan içiyorum bestlak damla da kullanıyorum ama bir damla anca geliyor pompayla sağdığımda. Sütümün gelmesi için başka ne yapmam lazım
Aysenural Sebu bi de prolak damlayi deneyin o baya indirmisti bende bol soganli ve bulgurlu gidalar tuketin bol bol sagin bos da olsa bebegin agzina tutun gogsunuzu ki o da inmesine yardimci olur
Aslicamm Sebu merhaba öncelikle olumlu düşün, ikinci olarak kolostrum çok yoğun olduğu için pompada tam gelmez ve ziyan olur ilk beş gün lütfen elle sağım yapın YouTubetan video izleyin ilk günler zaten çok az cikar 10-20-30 CC derken artacak şakır şakır gelmesini beklemeyin kolostrum böyledir çünkü ama bir damlası bile çok faydalıdır elle sagip kaşık kaşık verin biberonla da ziyan etmeyin ama mama verseniz bile önce siz emzirmeye çalışın bebek memeyi bilsin sonra mama verin
Kubra_Sahintas16 Sebu sıcak su uygula canım benimde kızımı 38.0 da acil sezaryenle aldılar sarılık başlangıcı olduğunu söylediler sık sık emzir gelicek sütün eğer sağma makinan varsa gelene kadar sağ gelince emzirirsin ben öyle yaptım 4. Günü geldi sütüm çünkü stres yaptım kontrol diye gittim sezaryene aldılar ameliyathane de çok soğuktu baya üşütmüştüm e dikişler felan da baya zorlamıştı beni karnını sıcak tut hiçbirşey olmaz
Anneyim- Bende sezaryen doğum yaptım. Benimde ilk 2 gün sütüm yoktu hep mama verdik. Komposto içmek iyi gelmişti en etkilisi de sıcak suyla duş almıştım ondan sonra göğüslerim resmen taştı mastit oldum. Mutlaka sıcak suyla duş almaya çalışın
Sebu Anneyim- sıcak duş hastaneden çıktığım gün aldım doktor her gün alma dediği için gün aşırı alıyorum o yüzden çok etki edemedi sanırım
bebeminanasiyim Benimde 4 5 gün bir yemek kaşığı kadar ancak geliyordu 1 saat sagiyordum. Pes etmeyin sagmaya devam edin. Bir de bulgur pilavı ve yeşillik yiyin bol bol. Doktor da süt artırıcı damla verirse kesin kullanın.bol uyuyun ve su için. bende işe yaradı hepsi. Sütüm gelemye başladı. En önemlisi pes etmemek. Süt gelmese de bebiş emzirmeye çalışın. Emzirdikce kanallar açılır süt üretimi başlar. Kendinizi kesinlikle üzmeyin
Sebu bebeminanasiyim evet sağmaya çalışıyorum bebeğim emmek istemiyor hemen bırakıyor süt gelmediği için sağdığımda çıkan bir damlayı kaşıkla vermeye çalışıyorum yine de
bebeminanasiyim Anneyim- in dediği gibi sıcak duşta çok iyi bende hergün duş almıştım yerimden kalkmaya bile zorlanıyordum ama duşa giriyordum bebeğim için.
bebeminanasiyim Sebu benimki de bırakıyordu. Ama zamanla alıştı. Bir de göğüs ucunuz var mı acaba o yüzden bırakıyor olabilir mi? Benim göğüs ucumda çıkmadı hic onun içinde tutmak istemiyordu silikon göğüs ucu koruyucu ile emzirdim başta gelen birşey yoktu ama zamanla süt gelince tuttu.
bebeminanasiyim Sebu aman diyim arkadasim nolursa olsun pes etme benim bebeğim 4 gün hastanede kuvezde kaldı ama ben sanki onu emzirecek gibi gece alarm kuruyordum iki saatte bir kalkıp her birini en az yarım saat sagiyordum. İmkanın varsa elektronik sağma cihazı al kolay olsun ben manuel ile zorlanıyordum ama bırakmadım da bir tatlı kaşığı kadar sütü hastaneye taşıyordu eşim hergün. Başlarda kanlı gelmişti ama hastane vazgecmeyelim diye bize söylememiş meğer onları bebeğe vermemişler ama benden sagip gondermemi de istediler hep. Sonuç zafer oldu 🤗
Sebu bebeminanasiyim göğüs ucum pompayla sağdıkça yeni yeni çıkmaya başladı benim de yoktu ilk gün. Şimdi süt gelse silikon uç alıp emziricem belki öyle daha kolay tutar
Sebu bebeminanasiyim maşallah arkadaşım annelik böyle birşey işte bende pes etmeden sağmaya çalışıyorum. Kiwinin elektrikli pompasını aldım onunla sağıyorum şükür birkaç damla gelmeye başladı 🙏🏻🥰
bebeminanasiyim Sebu bir kaç damla gelmeye başladıysa devamı da gelir. Bebek emince daha çok geliyor pompaya nazaran. Slikona alışması sıkıntı ama ucunuz çıkmazsa slikonda olsa verin bence önemli olan anne sütü alması bence
Gezginanne35 Sebu sıcak duş al ,tahin helvası, kayısı kompostosu,rezene bol bol su . Bebişinle ten teması. Bolca emzirmeye çalış uyuyakaliyorsa göğüs pompasi da çok ise yariyor onunla dene . Benimde 3.gunde geldi
Mimoza-kizim Sebu canim tahin pekmez kuru dut kuru incir bulgur pilavı yesil soğan ye bunlar cok sut getiriyor birde 2 saatte 1 olmaz uzere en az 15 dakika goguslerini sağmalisin bebegini emzirebilirsinde mamayi gogsune sonda takarak verki memen uyarilsin sut gelsin sağmak yerine bunuda yapabilirsin senin icin daha kolay olur