Senay12 geçen regl iken aldım öyle büyük rahatlık ki ben eczaneden aldım 8 saat tutabilirsin falan dedi ama ben tutmadım zaten benim kanamam yoğun olduğu için 3 saatte bir değiştirdim sizde tutmayın toksik şoka girebilirsiniz ipi içinize falan kaçmaz takması çıkarması çok kolay kanın dışarı çıkması falan imkansız rahatlıkla kullanın zaten dolunca Tampon aşağı doğru geliyor hissediyorsun hemen çıkar yenisini tak tatile devam et uzun süre kaldığı zaman biraz ağrı yapıyor o yüzden sık sık değiştirirsen sorun yaşamazsın ☺️