Aselina53 şu arada ver meselesini anlamıyorum. Çok tuhafıma gidiyor. Öyle diyenler arada içse ya bi. 1 kere verdiysen devamı gelmeli. Vermediysen verme. Ben kasımda doğum yaptım. İlk günler mama vermemiş olsaydım sadece emiyor olsaydı bende vermeyecektim. Mama verince vermek zorundaydım. Yazın doğum yapsaydım mutlaka su verirdim yine. Su yani bu hiç birşeyin yerini tutmuyor. Benim düşüncem 🤗😁