Melegimyus Bana da böyle demişti doktor, bebegim sonrasında yoğun bakım seviyesine geldi malesef. Bu düşüncenin tehlikeli olduğu kanısındayim. Enfeksion var ve vücut 3 gündür absorbe edememis zaten, 39u beklemek cocuga eziyet olacak gibi. Kaldi ki benim çocuğumun hiç atesi bile olmamıştı. 1 antibiotik kullanmamak icin, 2 farklı antibiotik ve steroid ilaclar kullanmak zorunda kaldi :') çok geçmiş olsun