Bejna_21 3 ay 11 günlük bebeğim var sütümün olmaması ve göğüs ucum sorunlu olması nedeniyle yaklaşık 1,5 ay mamayla beslendi sonra silikon uçla emzirmeye başladım.Şuanda da öyle emiyor diğer türlü emmiyor bi zamandan sonra bırakıyor tekrar kavrayamıyor sinirlenip ağlıyor.Sütü azaltıyor mu bilmiyorum ama benim çok çok az olan sütüm bir miktar arttı bazende sağarak veriyorum benim tek korkum damaklarına bi zarar verir mi bir türlü bende bıraktıramadım.