minisinannesiii33 Kızlar bi yakınım yeni doğum yaptı bebeğin beyinde pıhtı var denmiş şum gözetim altında. Dua eder misiniz? Bir de bi sıkıntı olur mu acaba çok üzülüyorlar
MinnakAsel minisinannesiii33 çok geçmiş olsun inşallah hiç birseycik olmaz bizimde ameliyat sonrası pıhtı atmıştı yeğenimin beynine malesef havale geçirdi yoğun bakımdayken bebek felci denilen şey oldu sol tarafı tutmuyor Allah kimseye yaşatmasın inşallah sizinkinde hiç birşey olmaz ama siz sorduğunuz için yazdım
biryazgecesi minisinannesiii33 merhaba benim bebeğime de aynı şey söylendi sizdeki gelişmeler nedir bilgi verir misiniz
minisinannesiii33 MinnakAsel inşallah ya bişey olmaz ilk bebekleri Allahım esirgesin .. teşekkür ederim bilgi için 🙏🏻