Ygthn Molfix 3 numaraya geçiyoruz ama külot olanı mı alsam diğerini mi? Hangisi daha kullanışlı olur?
Glitter Ygthn bemce bantli kesiinlikle daha kullanisli. Bebegin hareket kabiliyeti arttikca kulot bez kullanmak daha da zorlasiyor.
bilgibulutu Ygthn kılot bezler normal cırtlılara gore bır bedne daha kucuk molfıxte bilgin olsun😊 4 kullanıyorsan normal bez molfızte 5 no kılot bez al cunku cok kucuk bez😊
Denizinannesi34 Ygthn Bebek kakasını sıvı yaptığı sürece bantlı bez daha iyi bence. Külot bezi bir ara kullandım ama çocuk kaka yapınca göbeğinden beline kadar her yerine bulaşıyordu. Bir daha da almadım.
Deletedmom115 Glitter Tam tersi bebek büyüdükçe bantlı bez bağlamak daha da zorlaşır külot bezi hemen pijama giydirir gibi takabilirsiniz.
Gycl Bebeğim 9 kilo molfix 5 no külot olan aşırı sıkı olduğu için başka beze geçmek zorunda kaldim büyük beden almanızı tavsiye ederim kullanışlı fakat bantliya gire baya sıkı
Bahadir1812 Denizinannesi34 bizimde cırt cırtlıda oluyo hem molfix hem canbebe sleepi bitek molfix kğlot bez kullandığım zaman belinden çıkmadı
Drana Molfix külot bezini de bantlısını da kullandım.Külot bezde hep geçirdi kakasını çişini.Paketi yarım bıraktım.Bantlıyı bebeğin ölçülerine göre ayarlayabildiğimiz için daha kullanışlı bence.
Bahadir1812 Ygthn bence külot bez molfix cırt cırtlı bacak arasını pişik yaptı istediğim kadar krem süreyim bez değdikce tazeleniyo ama külıt bezinde olmadı