2cocuk_1anne_ Kesinlikle çok yorucu ama birden öğrenmeleri de zor işte. Ben ilk 3, günün sonunda beze tekrar dönmeyi istedim artik o kadar bunalmistim. Ama sonra düşündüm zamanla alışacak daha bilincinde değil dedim ve zaman tanıdım kızıma. Tuvalete yaptığını gördükçe, yavaş yavaş söylediğini görünce insan daha da sabırlı oluyor elbet meyvesini alacağız bu sabrın güzel anne ☺️