la_leomer ben bebeğim 1 aylıkken kullanmaya başladım. İsterseniz yenidoğan aparatı ile kullanabilirsiniz. Benim bebeğim kucak çok sevdiği için ve bana da arabaya göre daha pratik geldiği için çoğunlukla kanguru ile çıkıyorum. 2 tane kangurum var biri Babybjörn mini ; bebek 11 kg a gelene kadar kullanılıyor, yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz, tamamen pamuk, asla terletmiyor, çift yönlü kullanılıyor ve önden takılıyor çok pratik. Diğeri de Babybjörn one; bu daha çok kışlık, bebek 15 kg a gelinceye kadar kullanılıyor. Yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz.Çift yönlü hatta isterseniz sırtınınıza da takabiliyorsunuz. Benim 4 saat hiç çıkarmadan taşımışlığım var bebeğimi bana mısın demedi. Mini’ye göre daha ortopedik ama terletiyor. Benim önerim maddi olarak gücünüz varsa Babyjörn almanız. Ben önce 200 liralık bir kanguru almıştım hiç takamadım onu birine verdim gitti hatta. Babybjörn’e ikinci el de bakabilirsiniz. Letgo’da oluyor hep.