aslihanhakan Ne kadar emrirseniz o kadar artıcaktır her acıktığında 2 saatte bir önce anne sütü sonra mama teklif edin eğer biberon kullanırsanız bunun rahatlığına alışıp sizi emmeyi zamanla istemiyecek bu yüzden kaşık veya kaşık biberon kullanmanızı tavsiye ederim
Birde önemli olan sütünüz az çok olması değil sütünüzün kalitesi zaman 22 günlük bebeğinizin şuan azıcık anne sütüne ihtiyacı var midesi zamanla büyüyecek anne sütünü arttırmak için bir kaç tarif yazıcam dener misiniz bilmiyorum ama ben bu şekilde yapıyorum 🙏
Öncelikle susamı kavurun bol miktarda susam koyun ama
Biraz tereyağı eritin
Üzerine bolca tahin ve pekmez ekleyin hepsini karıştırıp kaşık kaşık ekmeğin üstüne sürerek yiyin
Aktardan rezene çubuk tarçın ve anason alın bunun çayını yapıp içine 2-3 adet karanfil atın
Bol bol et ve bol bol sebze yemeğe çalışın
Bulgur pilavı da aşırı süt yapar 🙏🙏
Bol sütleriniz olsun ❤️