75 kiloydum hamile kaldigimda ve 90 kiloyla doğuma gittim . Şuan 16 gün oldu doğum yapalı bugün tartıldım 75 kiloyum çok mutlu oldum. Korkuyordum kilolarım kalır diye ama çok şükür gitti .Bu ıkıncı hamileliğindi ilk hamilelikte de böyle oldu kilolar gitti sonra bundada gitti çok şükür. Keşke biraz daha verebilsem 75 fazla sanki. Sizin kaldı mi doğum sonrasi kilolarınız?