Merhaba bende corludayim. 20 aylık oğlum var 5. Ayından beri reyap hastanesi Salih Aydın’a gidiyorum. Memnunum acil bir şey olduğunda hemen dönüş yapıyor size, bilgilendirmeleri de iyi. Oğlumun öyle aman aman bir rahatsızlığı olmadı, rutin kontrollere gittik genelde ama ben memnunum. Ondan önce vatan hastanesi Serkan bey mi biri vardı herkes memnundi ama ben çok memnun kalmadım. Birde reyap hastanesinde Akif bey var ondan da çok memnun olan var ama aşı karşıtı olduğu için o da bize uymadı diyelim.
Corlunun neresinde oturuyorsunuz