Dokunmayincokfenayim Erdemir hayır bebekler için olanı 400 olanı ezzane öyle demişti diğeri yetişkinler için sanırım yanlış bilgi vermek gibi olmasın ama
Rabia06_ 600 ü 1 yaşından sonra diyebiliyorum başka eczaneye ya da dra da sorun eczacılar bilmiyor benim d vit için eşime her kilo aldığında 1 damla arttır demiş Allah tan erken fark ettik yanlış söylediğini