İlk günler gibi hep altına yapmıyor götürünce yapıyor ama hala gelince söylemiyor. Ben götürürsem yapıyor. Kakasını da götürürsem yapıyor götürmezsem altına yapıyor ve rahatsız olmuyor. Tecrübeli anneler ne zaman tam olarak öğrenir siz de süreci paylaşırsanız çok sevinirim