Merhaba anneler bebeğim 7 aylık ek gıdaya ilk geçtiğim de kabız oldu sonrasında her ek gıda verisimde kaka yapar oldu. Bugün sabah muz lor peynirli pekmez çok az patates verdim 1 saat sonra kakasını yaptı öğlen armut verdim 10 dk sonra yine kaka akşam da havuç kabak yoğurt verdim 15 dk sonra yine kaka. Kakası ishal gibi değil. Normal mi bu durum?