Denizanasi92 Zeynepnevabzkrt bu kadar takıntılı olursak hiçbir şey kullanamayız ne el sabunu ne bulaşıl deterjanı. Eskiden ne kullanıyorsam onu kullanmaya devam ediyorum ben deotak ve Rexona
Zeynepnevabzkrt Denizanasi92 bende takıntılı değilim ama söz konusu çocuk olunca iki kere düşünüyor insan yoksa deodorant olmazsa olmazm🤷🏻♀️
Zeynepnevabzkrt xxmaydonozxx ben zaten kullanmıyorum ama kullananlarda evet ii değil diyorlar ama kişinin kendi görüşü birşey diyemezsin kullanır kullanmaz tercih meselesi
Minzilikuymak61 Ilginc ne deodorant ne parfüm ne kullanıyorsam devam ettim bukadar detayli olursak 🤷♀️
Zeynepnevabzkrt Minzilikuymak61 evet insan psikolojisini bozuyor ama 🤷🏻♀️🤷🏻♀️Ben deodorant delisi bi anneyken şuan sıfır kullanmıyorum