Bebegim_28 bende haftaya bakicam kızım için. Oturma odami da oğlum biraz daha büyüsün ona oda yapicam. Oda var çok şükür ama bizimkiler de küçük maalesef çok kalabalık olur yatak dolap çalışma masası ile dar xunku enine. Ranza olabilir yada iki yatağı yan yana koyacaksın dolabı biraz küçük alacaksin komşumun öyle çalışma masaları yok sigmiyor