Gaz sancısı olabilir tabii ki ama,etrafa bakınmaya başlaması da çok normal günün 24 saatini uyuyarak geçiremez ☺️ Biz 3.5-4 ay gaz içe uğraştık. Uyumamak değildi tek belirti morarana kadar ağlama huysuzluk ıkınma vs. Gaz damlası isteyin doktorunuzdan sab simplex gaz damlasından çok memnun kalmıştık biz.