Uykusuzanne33 sakin ol öncelikle. İnternette hep öyle ürkütücü şeyler yazar zaten.
Tedavisi var , tedavi ederler , iğnesi Türkiye’de varmı bilmiyorum ben yurt dışında tedavi olmuştum ,iğnesini de vurmuşlardı o öldürmüştü hepsini . İsmi Allokin alfa araştır istersen belki sizde de vardır. Olmalı bence sizde de.
4,5 tipi vardı bende tam olarak hangileriydi hatırlamıyorum 5 sene önceydi,
İlaç,fitil, krem , iğne bunlarla tedavi olmuştum .
Sende çıktıysa eşinde de vardır eşin de beraber tedavi olmalı